Isnin, 8 September 2008

Perbarisan Hari Kemerdekaan

Ahad 31 Ogos 2008, aku sampai lagi awal dari ari latihan aku sampai di pwtc kul 0600 pagi sebab nak sampai kat dataran merdeka kul 0630 pagi.. aku sembahyang kat masjid negara je lah mana tak nyer keluar rumah kul 0530 pagi.. rasa excaited biler sampai kat sana, bukan excaited nak kawad excaited nak ambil pic.. macam2 baju fesyen baju yang dapat di lihat kat sini.. selama ni aku tengok perbarisan kemerdekaan kat umah jer ni dapat tengok live seronok tu... baju kontijen kitaorang pun tak kurang hebat nyer....

Baju - Kemeja batik warna kuning + putih
Seluar - Slack Warna Hitam
Tudung - Warna Kuning
Cap - Warna Kuning + Hitam
Kasut - Kulit Hitam

Baju kontijen kitaorang nampak kemas lah biler dah berbaris ramai2.. jom layan pic yang sempat aku ambil semasa hari kemerdekaan kali ke 51....
tengok cantik tak kan aku dah cakap tak caye,.. ok lah tu kan.. nak lagi sempurna masuk lah askar ker plkn ker polis baru lah cantik kawad yer tak...

Itu semua cerita kemerdekaan kali-51,, agak bermakna buat aku untuk akli pertamanya.. semoga kemerdekaan yang dicapai oleh negara kita ini akan bersama kita nikmati dan jadikan negara kita lebih maju bukan saja negara malah diri kita sendiri yang perlu dimajukan untuk lebih berjaya... k.. Jom layan pic ini ...


0 ulasan: