Selasa, 12 Ogos 2008

Sedih tau

aaaaaarrrrrrr ari ni aku sedih sangat sebab salah satu koleksi handphone aku hilang tau.... aaaaaaarrrrrrrr dah puas cari tapi tak jumper pun, seingat aku sebelum keluar rumah aku dah letak kat dalam poket seluar aku tapi bile aku nak gune handphone tu dah tak der.aku sayang handphone tu dah lame aku gune last2 hilang ikh ikh ikh sedih tau.. Baru minggu lepas aku tukar cover ngan bateri ori lagi tu 60 hinggit aku beli.... tak per lah aku pasrah jer...
Ni bukan kali pertama aku hilang handphone, ni adalah kali kedua.. first time aku hilang handphone nokia 3310 masa sekolah form 4 dulu aku beli pakai duit sendiri lagi last2 hilang masa aku sembahyang kat petrol stesyen on the way nak balik kampung, bile dah duduk kat dalam kereta nak sms kawan check2 dalam kocek seluar dah tak der ingat adik aku sorok.. frust gak lah mase tu. Nak buat camner benda dah nak jadi....

0 ulasan: