Isnin, 18 Ogos 2008

Blog

Aku menceburkan diri dalam bolg ni pada tahun 2007.. itu pun biler aku tengok kawan aku (soly) asyik menaip jer biler tak der keje, aku pun tertanye ape yang dia taip kan tu.. mula2 timbul dalam hati nak tahu tapi biler dipikirkan plak nanti dia cakap aku ni buzy body pulak.. makin lame ni tak boleh jadi biler dia asyik jer ngan komputer dan aku ni melangok jer biler tak der keje asyik2 tengok email ngan balas email tu jer bosan pulak.. aku pun tanyer lah dia.. dia pun ajar lah aku tentang blog ni.. mula2 seronok lah macam tikus jatuh ke beras (betul ker pepatah aku ah lantak lah bedal jer lah suker ati aku lah nak tulis aper) boleh tulis aper2 jer sebab ni blog kite, nak letak gambar pun boleh, nak letak lagu pun boleh.... pendek kata aper2 jer lah yang terlintas di hati dan fikiran korang nak tulis aper tapi biler dah lame2 ikut mood pulak kalau tengah rajin dan idea melimpah ruah sampai tak cukup masa nak up date blog, biler mood malas nak up date satu pun malas nak tulis... selalunyer camtu lah benda baru bukan main excaited lagi biler dah lame hampeh.... tapi aku rasa aku ni ok lah lagi ader setengah tu mula2 bukan main beria2 nak belajar buat blog pastu nak buka blog sendiri pun tak tau tu lagi hampeh tahap beruang nak beranak 8... hehehehehehe sory bukan nak mengata tapi saja nak bergurau....

1 ulasan:

Solly Salihah berkata...

amboi kakak...
adik tau sapa yang tak tau open blog sendiri itu.. hahaha

(ok lah tu!!)..
jgn nanti dia serang kita nanti.. matilah...