Isnin, 21 April 2008

Koleksi peribadi yang aku suker sangat

Antara koleksi yang aku suka dan yang aku ader.....

Koleksi jam tangan wanita....Koleksi jam tangan lelaki....

Bila dah menceburkan diri dengan blog ni hobi aku ambil gambar, pantang ader yang cantik sikit semua nak ambil gambar buat kenang r and gambar yang aku ambil tu bleh masuk blog..hehehe ni je lah keje aku masa lapang cuci gambar.....

Ni pun kira aku punye koleksi gak walaupun ader 2 jer..

Aku minat gak baca novel boleh tahan gak lah banyak yang aku dah baca..nnt aku tunjuk antara koleksi novel yang aku ader k..

walau ape pun minat dan hobi kita, janji ape yang kita buat tu benda yang betul dan tidak memudaratkan diri, tul tak kawan2.. dan kita jugak tidak membuang masa dengan perkara yang tidak berfaedah...itu sajelah pesan ku wahai mambang.., eh bukan mambang la tapi semua kawan2ku...

0 ulasan: