Ahad, 5 Oktober 2008

Selamat Hari Raya

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR BATIN
Selamat Hari Raya untuk semua umat islam di mana jua berada.. semoga aidilfitri ini membawa kebahagiaan yang tak terhingga untuk semua. Maaf zahir dan batin jika ada tersalah atau terkasar bahasa. Maaf jika ada perbuatan yang menyinggung perasaan. Kepada kawan2 masa kat sekolah, opis (ESSO BRP, Pusat Darah Negara, Tourism Malaysia), family aku yang tersayang aku dah maafkan segala kesalahan yang korang dah buat kat aku dan aku pun nak minta maaf atas segala kesalahan aku kat korang semua.. Dalam kita semua bergembira jangan pulak kita lupe kepada mereka yang sakit, kurang berkemanpuan dan kurang upaya. Kerana mereka tidak mampu untuk tersenyum tanpa bantuan dari kita yang lebih sempurna dari mereka jadi marilah kita menghulurkan bantuan kepada yang memerlukan..

0 ulasan: