Ahad, 13 Januari 2008

Kursus ala tentera

28 November 2007 hingga 2 Disember 2007, aku pergi kursus biro tatanegara. Kursus yang penuh dengan displin.. kami semua di ajar oleh tenaga pengajar yang semuanya terdiri daripada bekas tentera. semuanya garang giler.. tengok misai pun tau lah.. pada ari pertama semua peserta buat muka tegang.. bila dah masuk ari kedua dan seterusnya kitaorang rasa ok lah sikit..

Tapi bagi aku rasa macam duduk kat dalam penjara., tak seronok langsung.. aaaaaaaaaah tolong, bila la nak balik, aku tak nak pergi lagi..

Tapi aku tetap ambil gambar macam biasa. ha.ha.ha..

Ni pic team aku masa di Biro tatanegara nama team aku MALAYSIAKU GEMILANG..!
Dari kanan Zaini(M.P Sepang), Firdaus(HUKM), Sarip(HUKM), Ridzauddin(HUKM) ketua kumpulan kami, Lyana(HUKM), yang berdiri tu Wahidah(Tourism Malaysia), Ni pic aku yang cantik tu. ha.ha. yang last Kak Zuraidah(M.P Sepang).. Lupa pulak nak kenalkan Fasilitator Group kami Cikgu Zainal.. yang berdiri belakang zaini..
Semuanya tengah tekun dengar ceramah.. tapi bukannya semua yang diterangkan oleh fasilitator tu kitaorang faham. ha.ha.
Sebahagian daripada tenaga pengajar Kem Biro Tatanegara..
Kat dalam dorm.. sebelum gi kuliah...
Macam kembali ke sekolah pula rasanya.....
Tiap-tipa petang kitaorang kena turun padang senaman.. nak buat camne ikut je lah perintah.
Diaorang ni pun nak bergambar jugak..layan jer lah k....

0 ulasan: