Khamis, 24 Januari 2008

Ari ni jumaat...

Pagi datang kerja macam biasa jelah...tak de ape yang menarik.Semalam aku puasa, balik rumah malas pulak nak masak. badan letih giler dah lama tak puasa sunat., beli jelah.. nasib baik husband aku ok. dia pun layan jer lah..
Esok aku nak ajak husband gi shoping beli barang dapur. Pastu rasa macam nak bawak mak gi urut.., tapi tengok lah dulu, mak tu kejap kate nak pegi kejap kate tak nak pegi. Lagi seminggu je nak habis bulan januari.. sekejap je rasa masa berlalu.
Bulan depan raya cina aku tak plan lagi nak gi mana.. cuti lama 4 ari. Nanti nak bincang balik dengan husband aku dia ade plan tak..?
Adik ipar aku nak bertunang kate dia raya cina ni jadi ke tak tak tau lah..
lagi pun aku tak berapa rapat sangat dengan dia tu.. ok cam tu jelah.
Biar lah dia dengan hidup dia..
Aku doakan kebahagian untuk dia dan pasangannya.semoga bahagia selalu.

0 ulasan: