Isnin, 21 Januari 2008

Lulus periksa..

Tahun lepas aku ada ambil peperiksaan untuk pengesahan jawatan.. Ari ni aku tanye dengan abg rosman(pegawai yang jaga peperiksaan untuk Tourism Malaysia) sama ada aku lulus atau tidak periksa tu.. pastu dia cakap kene belanja nasi ayam.. aku tak paham ape yang dia cakap., aku tanye pasal periksa dia jawab lain.. bila aku tanye lagi baru dia cakap aku dah lulus kedua-dua paper ujian yang aku ambil.. Alhamdulillah. syukur..
Tapi member aku ade lah 2 ke 3 orang yang kantoi so diorang kena lah ambil periksa lagi. kesian dioarang tapi tak pe usaha itu tangga kejayaan..
Aku doakan korang semuanya berjaya... tak sia-sia usaha aku membaca buku walaupun buku tebal gila tapi tetap aku baca walaupun aku tak baca habis..
aku harap korang semua buat yang terbaik k.. sukses.. sekses..

0 ulasan: