Khamis, 27 November 2008

Birthday aku

24 NOVEMBER 2008. adalah birthday aku yang ke 24 tahun.. dah semakin bertambah lah umur aku.. tahun depan aku dah berumur 25 tahun.. 26 NOVEMBER 2008 birthday adik aku so aku sambut kat umah jer ngan family aku... aku punye birthday ... tapi aku yang belanje diaorang makan jer tak per lah kate family tak kan lah nak berkira sangat kan..

Satay Kajang tapi beli kat restoran jejantas sungai buloh nak gi kajang jauh sangat la..
Buah pisang untuk pencuci mulut...
Pizza nama ape ni aku dah lupe lak....
Ni pun aku dah lupe name ape maklum lah selalu sangat makan pizza tu yang lupe name ape.. hehehehe.
Ni birthday kek aku ngan adik aku.. Kek Cispy Chocolat... sedap tuuuuu.

ni jer lah menu nak selebrit birthday aku ringkas tapi sedap dan padat untuk kenyangkan perut.. hhahahaha


happy birthday untuk aku dan adik aku semoga kita semua akan sentiasa diberkati oleh tuhan..

0 ulasan: