Sabtu, 21 Jun 2008

First Meeting Nubhan FC

Semalam first time aku join Meeting Nubhan FC, aku sebenarnya pada mula tak de lah plan nak gi meeting tu, biler soly tanyer kat aku nak gi tak ikut dia, aku pun on je lah sebab tak der plan nak gi mana2. Aku ni klu bab berjalan memang suke sangat, tapi lagi ler bertambah suker sebab kuar ngan kawan2 cam soly tu... mane taknyer asyik gelak jer...hehehehehe..
Kat sana dapat lah aku kenal ngan sebahagian orang kuat Nubhan FC (Vern, Makngah, Ateh, Mamapip, Zura, Tini, Diela, Wanda, Meknor, Adna dan lain2) aku tak ingat nama diaorang yang lain sory...Seronok gak dapat join diaorang ni.. Klu family, friend dan fan tak support sape lagi yang nak support kan.. Harap Nubhan akan terus berjaya dalam karier yang dia ceburi sekarang ni.... kita layan pic yang aku ambil ni sebagai bukti k..


Penasihat Nubhan FC "Vern"Soly, Dyla, Tini and Wanda Mek nor, Zura, Mamapip and adna Haq, Ateh, Vern and Makngah
Me and solyMe and KLCC

1 ulasan:

Anis Hayati berkata...

wah.. seronok ye join meeting Nubhan FC
hiks..