Khamis, 14 Februari 2008

sakit la pulak

Semalam aku mc.., migraine sakit giler.. masa aku nak ambil spm dulu pun sakit kuat gak macam ni tapi ni kurang sikit aku boleh tahan tapi sakit kepala ngan loya memang tak boleh tahan., tuhan je yang tahu.. semalam nak bangun pun tak boleh kepala rasa berat giler kaki tangan kebas rasa macam dah nak koma je.. nasib baik husband aku ade dia yang jage aku bagi aku ubat, picit kepala aku.. tq aby....umi sayang aby..
ni saje lah nak story sikit kat korang masa aku form 5 dulu lebih kurang sebulan aku tak gi sekolah migraine punye pasal.. tapi aku tahu ni semua dugaan tuhan kepada aku.. aku terima dengan hati dan redha..
lepas spm lagi teruk dekat setahun aku sakit kepala tak boleh nak bangun aku tak gi mana2 pun maksud aku tak kerja atau sambung belajar... ari2 makan ubat tak best langsung dah ubat tu pahit. puas la mak aku bawak aku berubat hospital pun pergi perubatan tradisional pun pergi jugak. Sakit tu tak de lah hilang tapi cuma kurang sikit je sampai sekarang..
Masa belum kawin mak yang jage aku masa sakit.., sekarang bila dah kawin husband aku yang jage aku masa aku sakit..

1 ulasan:

Solly Salihah berkata...

sabar r..lagi pun sekarang ni,selain musim mengawan adalah musim sakit :)hahahaha..
ada nok, mcm tak penah sakit kan, rilex jer k..banyak kan sabar...mcm ko slalo ckp kat aku...sabar kan sebahagian dari iman...so hadapi dgn senyuman...:)